poniedziałek, 23 marca 2015

Witajcie ! :)
Piękny dzień dzisiaj mamy.. Słońce za oknem i od razu inaczej wstaję się z łóżka :D
Humor od razu mam lepszy, a chęci do działania 100%towe !
Niedługo wychodzę na spacer, szkoda zmarnować taki dzień na siedzenie w domu :)
Jeśli nie macie żadnych obowiązków ubierajcie buty i kurtki i w drogę!
Dzisiaj mój make up jest trochę mocniejszy, zdecydowałam, że podkreślę oko czarną kredką. Co o tym myślicie? :) Wolicie kredkę czy eyeliner? Ja muszę przyznać, że nie rezygnuje ani z tego ani z tego, raz używam kredkę, raz eyelinera :) różnorodność !
Jeśli chodzi o tą różową szminkę.. uwielbiam ją ! Idealna na taką pogodę, twarz dzięki niej wygląda lekko i świeżo. Dostałam ją od siostry, wiedziała że mi się podoba i zamieniła się ze mną, kochana.. :) Dziękuję !

Idę łapać trochę witaminy D, a wy łapcie posta !
Miłego, wiosennego dnia ! :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz