piątek, 20 marca 2015

Jako, że to mój pierwszy post to najpierw opowiem o sobie i o tym czemu założyłam bloga.
A więc mam na imię Natalia, mam 20 lat. Skończyłam rok temu liceum i postanowiłam pójść na dietetykę. Jestem w szkole policealnej i oprócz niej ukończyłam kurs wizażu. :) Dietetyka dlatego , że od dawna interesuję się tym co jemy i jak żywność wpływa na nasz organizm i codzienne funkcjonowanie. Wizaż  dlatego, że jest moja pasją od zawsze, uwielbiam malować. Zawsze chciałam projektować, niestety nie do końca czuję się z rysunkami technicznymi, ale za to uwielbiam sprawiać, że kobieta staję się pewniejsza siebie, wiadomo, że ubrana w makijaż czuję się piękniejsza.
Na kursie wizażu miałam również zagadnienia dotyczące stylizacji, podstaw fryzjerstwa, no ale wiadomo wizażu było jednak najwięcej. Interesuję się również fotografią, od czasu do czasu pozuję różnym fotografom, niektórzy teraz są już nawet bardziej znani niż jak ich poznawałam, to fajne uczucie. Wracając do początku, czemu założyłam bloga to.. założyłam go dla siebie jak i dla was, chcę się dzielić z wami moją wiedzą, pasją i tym co aktualnie robię. Nie chcę żeby moja wiedza poszła na marne, fajnie że mogę się nią z kimś podzielić i być może komuś pomóc. Posty będą dotyczyły w większej części wizażu, ale też dietetyki, jak się zdrowo odżywiać, mody, będę udostępniać wam na bieżąco moje zdjęcia z sesji fotograficznych i ogólnie mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie. Jeśli macie jakieś pytania to piszcie śmiało, chętnie odpowiem, doradzę, rozwieję wątpliwości. :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz